FAQ
1. Czy sprzedawane terraria są nowe?

Tak. Wszystkie oferowane przez nas zbiorniki są nowe i nigdy nieużywane. Gotowe do zamieszkania przez Waszego gada. Nie trzeba ich dezynfekować.

2. Czy otrzymam gwarancję na zakupione terrarium?

Tak. Na każdy zbiornik oraz jego wyposażenie udzielamy gwarancji 12 miesięcznej liczonej od otrzymania terrarium.

3. Czy dostawa terrarium na palecie jest ubezpieczona?

Tak. Wszystkie wysyłki są ubezpieczone i wysyłane na naszą odpowiedzialność. W razie uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody z kurierem. Następnie składamy reklamację na usługę transportową. Jeśli uszkodzenia są małe wysyłamy zestaw naprawczy i instrukcję. Jeśli uszkodzenie jest znaczne to odbieramy terrarium w celu naprawy lub przygotowujemy nowy zbiornik.
Z naszych statystyk wynika, że 98% palet dochodzi bez jakichkolwiek uszkodzeń.

3. Czy terraria są zabezpieczone przed wilgocią?

Zbiorniki tropikalne w standardzie są zabezpieczone przed wilgocią folią w płynie oraz żywicą epoksydową. W przypadku terrariów pustynnych nie ma większej konieczności takich zabezpieczeń robić. Jest oczywiście też taka opcja. Jest to dodatkowo płatne. W przypadku terrariów bez wystroju kwestie zabezpieczeń ustalamy indywidualnie według potrzeb i przeznaczenia zbiornika.

4. Jaki jest czas oczekiwania na terrarium robione „na zamówienie”?

Standardowo jest to okres około miesiąca. Jednak są momenty w roku gdy ilość zamówień na terraria się zwiększa. Wtedy ten okres może się wydłużyć ze względu na ograniczone miejsce w pracowni. O terminie realizacji rozmawiamy indywidualnie.

5. Czy mamy w sprzedaży karmówkę?

Nie. Mamy własną hodowlę karmówki. Niestety ze względu na ilość młodych jaszczurek w sezonie nie dysponujemy nadwyżką hodowlaną. Jeśli jest potrzeba możemy polecić sprawdzone polskie hodowle.

6. Czy wysyłamy terraria za pobraniem?

Nie. W przypadku zbiorników dostępnych od ręki gdy dostawa ma być poprzez wysyłkę na palecie zlecenie transportu odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.
Nie praktykujemy wysyłek pobraniowych ze względu na czas pakowania oraz koszt takiej wysyłki. Gdyby klient nagle się rozmyślił ponosimy koszty wysyłki oraz koszty ponownej dostawy palety czy paczki do nas.
Zawsze najlepszym sposobem na dostawę jest odbiór osobisty. Wtedy można wszystko sprawdzić na miejscu, porozmawiać 🙂 Istnieje też możliwość dowozu przez nas terrarium. Szczegóły w zakładce DOSTAWA.

7. Czy terraria „na zamówienie” trzeba opłacać z góry?

Nie. Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest wpłata zaliczki 50% na pełne koszty transakcji. Drugą część wpłaty należy opłacić po otrzymaniu sesji zdjęciowej gotowego zbiornika. Po wpłacie następuje dostawa.

8. Czy dostanę dokument potwierdzający sprzedaż?

Tak. Na każdy zakup w naszej firmie wystawiamy paragon lub fakturę.